9. September 2014

Carmen


"Carmen, Carmen, staying up till morning..."

Ich freue mich sehr euch wieder einen Fashion Post zeigen zu können! Das macht immer besonders viel Spaß und ich gebe mein Bestes, dass diese ab jetzt regelmäßig und so oft wie möglich kommen werden.
Der heutige Post ist mein liebster bisher, denn wir haben ihn im Urlaub fotografiert. Der Sonnenuntergang, das goldene Licht, die Kulisse... Ich vermisse es ♥ 
UND meine Beach Waves, haha. 

-
I'm so happy to have a new fashion post for you!
And today's post is my favourite so far, because we took the pictures on our vacation. The sunset, the golden light, the beautiful setting... I am missing it ♥ 
AND I miss my beach waves, haha.

Top: Bershka -Similar here & here
Shorts: H&M -Similar here
Shoes: No Name -Similar here
Bracelets: H&M- Similar here


SHOP THE POST


Kommentare:

  1. Love this look! Your hair is gorgeous, and you look stunning! The light is amazing in those pictures :)

    By the way I'm also new to this world of blogging, so it would mean a lot to me if anyone checked out my blog. Thanks:)
    Luxveritatis.| Beauty.Fashion.Crafts

    AntwortenLöschen
  2. Sehr schöne Bilder! Liebe Grüße an Karlsruhe aus England :*!

    intonavy.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  3. Super schön & vor allem das Licht und die Kulisse *-*!

    AntwortenLöschen